ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

سیب زمینی تنوری


روز بخیر دوستان.

یعنی  عاشخ سیب زمینی تنوریم. 








مواد لازم:
 سیب زمینی  3 عدد
  کره 
- 100 گرم
 قارچ ریز خرد شده 
- 400 گرم
پیاز متوسط  1 عدد
 1/2 قاشق غذاخوری آرد
خامه  یه پاکت
پنیر  پیتزای رنده شده  
100 گرم
نمک و فلفل  به مقدار لازم 


سیب زمینی ها رو خوب بشورید. با اسکاچ بیفتید به جونش . و تمیز بشوریدش

و بعد از وسط دو قسمت کنیدش




بعد خیلی اروم با یه قاشق مرباخوری داخل سیب زمینی ها رو خالی کنید. البته حواستون باشه زیاد خالی نکنید به پوستش برسید. یه چند سانت بذارید گوشت سیب زمینی بمونه.



داخل قابلمه  اب سرد و کمی نمک بریزید بذارید سیب زمینی ها رو داخلش بریزید و بذارید رو حرارات تا چندتا جوش بخوره و کمی سیب زمینی بپزه. فقط چندتا جوش بخوره.




کره رو تو تابه بندازید قارچ های خرد شده رو اضافه کنید و بذارید آب قارچ کشیده بشه



پیاز رو خرد کرده به قارچ اضافه کنیدو تقت بدید تا پیاز ها سبک بشه.




1قاشق ارد رو اضافه کنید .و 1 تا 2 دقیقه تفت بدید

بعد خامه رو اضافه کنید و حدود 5 دقیقه تفت بدید. و زیر تابه رو خاموش کنید.




حالا سیب زمینی ها رو از اب دربیاردید تو هر سیب زمینی یکم کره بذارید و نمک و فلفل بزنید  بعد از مایه ی قارچ داخش بریزید. داخل فر  از پیش گرم شده بذارید. حدود 15 تا 25  دقیقه.




بعد از زمان پخت . روی سیب زمینی ها پنیر رنده شده بریزید. و دوباره تو فر بذارید که پنیر ها ذوب بشه و سیب زمینی های برشته شده رو میل کنید.



 اگه دوست داشتید موقعه ی سرو یه قاشق کره ی آب شده رو سیب زمینی ها بریزید.اخر خوشمزه است.



نظرات 6 + ارسال نظر
زهره چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وبت خیلی باحاله این غذام خیلی خوشمزه ی منوووووووووووووووووووون
راستی من تازه با وبتون اشنا شدم

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم. نظر لطف شماست

نجمه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام گلم
من چند هفته میشه که با سایت شما آشنا شدم خیلی هنر مند و با سلیقه هستین

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم شما لطف داری. البته همهی اینها کار من نیست عزیزم

هما جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

آورین . حرکت مثبتی بود ممنونم ازت بخاطر دستورو عکسهات

خواهش میکنم عزیزم

ترانه چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ

واییییییییییییییی باران جان من دیشب این سیب زمینی رو پختم محشربود تاحالا اسمشم نشنیده بودم ازپیتزا برام خوشمزه تر بود
راستی من خامه نداشنم جاش از پنیر استفاده کردم!!!!!!!!!!ولی بازم خیلی خوشمزه شوه بود.فقط سیب زمینیش خوبه خوب نپخیده بو د سری بعد میخا یکی دو دقه بزارمش توآب جوش تانرم شه
هزارتابوس

نوش جونت عزیزم.
با پنیرم خوب باید بشه. چون پنیر تو کیک ها و غذاها که خیلی خوب میشه.
اره خیلی ایده ی خوبیه که قبل از پخت بذاریم تو دو تا جوش بخوره.

maha چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

salam.man alan dorost kardam.ba inke 1saat tooye fer bood ama sibzaminish kham bood.behtar nist khabl az por kardan ejaze bedim tooye fer bemoone ta kamelan pokhte shavad .baad ba mavad poor konim o dobare bezarim tooye fer? man khablan hamin joory dorost kardam kheily khoob shode bood,bazam mamnoon.doostetoon daram.

اره عزیزم اونطوری هم میشه. یا اینکه سیب زمینی رو بذار چند دقیقه رو گازه و تو آب چندتا جوش بخوره.
من که درست کردم خام نمومند. ولی شما اینکار رو بکن.
نوش جونت عزیزم و خواهش میکنم

12 شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ http://er2re.ir

سایتت فوق العادس
هیچ میدونستی میتونی تک تک کسایی که میان وبلاگت میتونی پول دریافت کنی؟
سیستم رایگان ماه پاپ به تو این امکان رو میده بدون کمترین زحمتی از سایتت پول در بیاری . tبرای اینکار فقط کافیه به لینک زیر بری
http://mahpop.ir/index.php?module=register&ref=667

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد