ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

کارهای زیبای ساحل عزیز


اینم کارهای زیبای ساحل عزیز که لطف کردن برام فرستادن


این تابلوی پوستر شقایق با پوستر مقوایی درست کردن


دوستان این یه توضیح که ساحل عزیز لطف کردن و نوشتن در مورد تابلوی زیباشون. حالا من  اموزش یه کارت تبریک دارم که به این صورت هست. سعی میکن تا آخر فته آموزشش رو بذارم که متوجه بشید.

اینم توضیح ساحل عزیز


سلام به همگی
من این تابلو رو 4سال پیش درست کردم برای همین عکس مرحله به مرحلشو ندارم
یه توضیح میدم امیدوارم متوجه بشید
وسایل مورد نیاز:
5تا پوستر گل شقایق
12تا چسب آکواریوم کوچیک
ماژیک مشکی
سرورنیک (براق کننده)2بسته
فیبر 1متردر 1متر
اول یک پوستر و کامل با چسب خوب می جسبونید رو فیبر
بعد از پوستر های دیگه گلبرگ هارو در میاریم از هر پوستر هر چند تا گلبرگ سالم تونستید درمیارید
دور گلبرگ هارو ماژیک میکشید تا سفیدیه مقوا معلوم نباشه
بعد گلبرگ هارو حالت میدیم حالت موج بالا پایین وسط گلبرگ ها پایین کناره ها بالا با دست حالت بدید

وقتی همه گلبرگ ها آماده شد کار رو سوار میکنیم

چسب  آکواریوم و حالت عمودی میریزیم  رو پوستر زمینه بعد گلبرگ هارو از گلبرک زیر میچینیم میایم بالا
وقتی کامل شد میذاریم یک روز چسب ها خشک بشه بعد سرورنیک و مخلوط  میکنیم با فرچه میمالیم روی تابلو از یک گوشه شروع میکنیم مراقب باشید حباب ایجاد نشه بازم میذارید خشک بشه روی سطح صاف قرار بدید




این پروانه ها هم از کارتهای عروسی که جنسشون مخمل بود درست کردن چسبوندن به دیوار 



این بالون هم با پارچه رنگی پروانه در اوردن چسبوندن روش



این سارافون رو هم خودشون  دوختن و نقاشی کردن




بسیار بسیار زیبا. ماشاالله که از هر انگشتتون یه هنر میباره. تبریک میگم بهتون ساحل جان. خیلی قشنگ و زیبا بودن. آفنین دوست هنرمندم

گل روبانی

سلام عزیزان.

امیدوارم هفته ایی سرشار از آرامش و شادی پیش رو داشته باشید.

چقدر زود میگذره. چشم بهم میزنیم هفته تموم شد!!!!!!!!!!!!!


اینم آموزش یه گل روبانی برای روبان دوزی. رنگ روباناش قشنگ نیست ! شما با رنگ های قشنگ تر درست کنید. این گل برای سرویس آشپزخونه و حوله و  روتختی و کوسن و....خوشگل میشه. 



ادامه مطلب ...

مادر


فردا به گواه تاریخ روزِ توست ...
تویی که زن بودنت مقدس ترین واژه ی خداست ....
تویی که مادری و بهشت خاک پایت ...
تویی که مهربان ترینِ خلقتی ...
همیشه زن بمان ...
ای زیباترین در عالمِ وجود ...
می خواهم همه ی ایام روزِ تو باشد ...
از ازل تا ابد ....


روزتون مبارک زنان و مادران عزیز



---------------------------


فردا هوای بعضی از زنها رو بیشتر داشته باشید.

اونهایی که دوست داشتن مادر بشن و نشدن

اونهایی که مادر بودن و الان دیگه نیستن چون بچه اشون اسیر خاک شده

مادران اسیر خاک

مادران تنها تو سالمندان

مادران تنها تو خونه

مادران شهدا

----------------------------------------------------------

میدونم قسمت آخر نوشته هام تلخ بود. ولی چون چند روز پیش خانه ی سالمندان بودم. دلم اندازه ی تمام دنیا گرفت. که چطور یه مادر با داشتن 5 تا فرزند باید تو خانه ی سالمندان باشه.

تلخه خیلی تلخ. فقط 9 ماه بارداری و درد زایمان مادر از فکر ادم رد بشه برای ثانیه ایی دلش نمیاد حتی اگه بدترین مادر دنیا هم باشه بذارتش تو سالمندان.

----------------------------------------

خدا تمام مادران اسیر خاک رو هم رحمت کنه. بی شک که در بهشت هستند.

سبد مخملی


سلام خانم ها. روز خوش. امیدوارم که هفته ی زیبا و سرشار از ارامش رو پیش رو داشته باشید.

اینم آموزش  یه ظرف خوشگل برای شما. 

----------------------------

ادامه مطلب ...

کوسن زیبا


اینم یه کار زیبا از خانم اوانجلینا ی هنرمند که تو انجمن خانم گل کارشون رو گذاشته بودن و به من هم لطف داشتن و لطف کردن و کارشون رو هم خواستن اینجا بذارم.

بسیار زیباست این کار. که هم برای کوسن و هم رومیزی بسیار شیک میشه.





اوانجلینای عزیز ممنونم دوست عزیز. بسیار زیبا شده.

ادامه مطلب ...

مرتب سازی لوازم


روز بخیر دوستان

-----------------

از اونجایی که خود من از کمد و کشو و میز ارایش نامرتب متنفرم. یه سری ایده براتون میذارم با آموزش که بتونید کمد ها  و لوازم تون رو مرتب و تمیز کنید که وقتی در کشو یا کمدتون رو باز میکنید کیف کنید از مرتب بودنش.

من خودم  چون لوازم خیاطی و روبان و نقاشی و.......... اندازه ی یه دنیا دارم ! همیشه نامرتب بودن اینها اذیتم میکرد.

تمیز میچیدم تو کمدا ولی به دلم نمیشست. تا شروع کردم به جمع کردن  قوطی و جعبه و همشون رو کاور کردم و لوازمم رو گذاشتم توشون. اونقدر تمیز و مرتب شده. هر کی میبینه. کیف میکنه.

اصلا پول اضافه ندادم برم باکس بخرم دونه ایی  30 ، 40  هزار تومن ! با لوازم بی استفاده کلی کمدام. مخصوصا میز لوازم ارایش که همیشه روش پر بود و  موقعه ی گردگیریش باعث میشد گریه کنم !! روتمیز کردم.

چقدر حرف زدم. چون خودم خیلی خوش اومده و راضی بودم. خواستم برای شما هم بذارم که برید درست کنید و مثل من کیف کنید. ( البته اینهایی که میذارم همشون نیست ادامه داره بازم ایده هست)



ادامه مطلب ...