ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

آموزش درست کردن جعبه لوازم خیاطی



وسایل لازم

مقوای ضخیم

پارچه

چسب

پشم شیشه

کش

برای درست کردن این جعبه ی لوازم خیاطی ،یه مقوای ضخیم بردارید28 در 28 سانت ببرید 




به مربع های 9 سانت در 9 سانت تقسیم کنید



و 4 گوشه ی کناری مربع ها رو ببرید



با کاتر اروم روی خط ها بکشید. نبریدا ،فقط برای اینکه بتونید مقوا رو تا کنید این کارو می کنید.



به این صورت میشه مربع ها رو تا کرد




از پارچه اندازی یه مربع ببرید و وسط کار بچسبونید



گوشه های پارچه رو برش بزنید و به پشت کار بچسبونید



به این صورت



حالا مقوا رو بذارید رو پارچه و از هر طرف 2 سانت اضافه ببرید و پشت کار بذارید و بچسبونید.



2 سانت اضافه ها رو به جلوی کار بچسبونید



به این صورت



4 تا مربع در اندازه های زیر ببرید



در همون اندازه ی مربع ها پشم شیشه ببرید



پارچه هم از هر طرف 1 سانت اضافه ببرید. اول پارچه بعد پشم شیشه و بعد وقوا رو بذارید روی هم



و بچسبونید



این روی کار



و کمی کش ببرید و روی مقواها بچسبونید




و این مربع های کوچک رو بچسبونید رو قسمتی که پارچه نداشت! مقوای اصلی !



دوباره روی یک مقوای 18 در 18 سانت شکل زیر بکشید




به همون روش بالا پارچه بچسبونید




دوباره مقوا و پارچه و پشم شیشه ببرید و بچسبونید 



به این صورت



حالا یه مستطیل در اندازه ی 14 در 5.5 سانت ببرید و به 5 قسمت تقسیم کنید



روی خط ها رو آروم کاتر بکشید که بشه تا کرد



پارچه بچسبونید



مقوای کوچیکتر فقط قسمت مرکزش رو بچسبونید رو مقوای بزرتری که درست کردید



و اون مقوایی رو که شکل مستطیل بود تا کنید و دوطرفش رو بهم بچسبونید و به مرکز جعبه فقط کفش رو بچسبونید



برای در جعبه هم یک مربع 15 سانت در 15 سانت ببرید از هر گوشه 2.5 سانت خط بکشید و گوشه ها رو ببرید




به این صورت تا کنیدو اول پارچه بچسبونید و بعد گوشه ها رو بهم بچسبونید



اینم یه جعبه ی لوازم خیاطی زیبا


 


وقتی جمع کنید و درش رو بذارید به این صورت میشه.



نظرات 25 + ارسال نظر
مهری شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام.مرسی عزیزم

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم

ر-ی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ

خیلی زیباست
دستتون درد نکنه

سرت درد نکنه عزیزم

سمانه جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام مطالبتون خیلی خوبه
راستی اگر سایه ای دارین ک استفاده نمیکنین میتونین رنگ لاکتون کنید خیلی قشنگ میشه

سلام عزیزم
سایه بدون استفاده زیاد دارم !! ولی چطوری رنگ لاک کنم؟؟

باران دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ

وااااااااااااااااااااااى قربونت برم چقد عالى هستن

خدا نکنه عزیز دلم
خوشحالم که دوست داشتی گلم

ستاره چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام وب لاگ بسیار زیبایی دارید خیلی اموزش های عالی داره ممنون از زحمتتون

سلام عزیزم
خواهش میکنم گلم شما لطف دارید

فهیمه شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام بر شما. من همیشه از سایت شما ایده می گیرم.
جعبه لوازم خیاطی رو درست کردم و واقعا زیبا و کاربردی شد. ازتون ممنونم عزیزم

سلام عزیزم
دست گلت درد نکنه. خوشحالم که دوست داشتی .
خواهش میکنم عزیزم

فاطمه یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

خیلی زیبا بود حتما درستش میکنم چون هم خیاطم هم برای جهیزیه م قشنگ میشه مررررررررسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم
خوش به حالت که خیاطی .همیشه فکر میکنم خیاطی خیلی سخته؟؟
امیدوارمم که خوشبخت بشی عروس خانم

مریم دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

واااای بانو جونم هرچیزیو که لازم داشتم تو وبلاگت پیدا کردم.مرسییییییییی

خواهش میکنم عزیزم
خوشحالم که دوست داشتی

ترانه یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

وایییییییییییییی عالیه ممنونم
چن وقته به فکراینم واسه نخو سوزنای بهم ریخته خونه مامان یه چیز جالب بخرم
خیییییییلی بجا بود
ماااااااااااچ

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم
امیدوارم درست کنی و استفاده کنی

ترانه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام باران جان الان ساعت یک نیمه شبه ومن دارم این جعبه زیبای شمارو میسازم کشاروبه مربعهای 8/5 CMچسبوندم ومربعهارو جایکه گفتی اما
اما یه خبر بد
اینکه 4طرفشو که جمع میکنم خوب کنار هم قرار نمیگیرند وازهم فاصله دارن خداکنه دربش بتونه جمع وجورش کنه وبسته بشه
بگو آمین باران جون وگرنه باید اون مربعها رو کوچکتر کنم وایییییییییییی دوباره کاری؟؟!
بوس باران عزیز:

سلام عزیزم
موفق باشی عزیزم. شما هم مثل من شبها کار میکنی. چه ارامشی داره شب.
عیب نداره گلم. جمع میشه و بسته میشه. منم یه بار درست کردم اینطوری شدولی مشکل پیش نیوم.
دوباره کاری نمیخواد. در رو یکم بزرگتر کن.

ترانه پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

آخیش تموم شد! مرسی خیلی جالب شد
ساعت 20دقه به یک بامداده ها!شب خوبی داشته باشی باران جان

خوشحالم که دوست داشتی و ساختی
شما هم همه ی شبهات زیبا و پر از ارامش باشه دوست گلم

احمد یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

hadiye سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

وای شما فوقولاده هستین ♥

ممنون عزیزم شما لطف دارید

الهام چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:43 ق.ظ

گلم سفارش میپذیرید

بله عزیزم

Elham جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام دستتون درد نکنه خیلی جالب بوددرضمن درکناره هنرتون خیلی هم باحوصله جواب میدین خیلی دوستتون دارم...

سلام عزیزم
سرت درد نکنه دوست عزیزم
مرسی گلم شما لطف دارید
می تو

تازه وارد دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام بسیار زیبا و خلاقانه است من سعی میکنم بسازمش و دوباره بهتون سر بزنم با ی ایده جدیدتر

reyhan جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ق.ظ

خیلی جالبه این. ممنون خانوم گلی. زیباست اما خیلی کار طولانیه
برای مرحوم بدر گرامیت فاتحه ای خوندم. خدا رحمتشون کنه

ممنون عزیزم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

fahime یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ق.ظ

چقدر پارچه میخواد

بسته به جعبه داره
بین 1 تا نیم متر

نیایش جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:53 ب.ظ

خداییش خیلی قشنگه
منم دنبال یه همچین چیزی بودم که تو وب شما پیدا کردم

شیدا چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام واقعا هنرمندینا

آذر یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام ممنون از این آموزش جالب بود . برای شادی روح پدرتون هم فاتحه خوندم. روحش شاد

مرسی عزیزم
خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

منصوره پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام باران جان.من دبیر کار و فناوری هستم.همون حرفه و فن سابق.ایده ی قشنگی بود.میخوام به شاگردام یاد بدم.ایشاله تو کارت موفق باشی

پروین سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ق.ظ

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی و راحت و ارزون.ممنونم.:

خواهش میکنم عزیزم

رها پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:45 ب.ظ

خیلی باحال بود عزیزم

خوشحالم که دوست داشتی عزیزم

نسترن یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ب.ظ

دستتون درد نکنه...این عالی بود نمونه این کار توی بازار گرونه

خواهش میکنم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.