ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

شکوفه های کاموایی



 

 برای این کار احتیاج به دوتا تکه چوب دارید و کاموا 



دوتا تکه چوب را با یه نخ و پارچه بهم ببندید . 

بعد یه سری نخ کاموا رو پند سانت پند سانت ببرید .



دو تا از اون نخ های برید شده رو به صورت طولی بزارید رو چوب ها 



و  کلاف کاموا رو بردارید و نخ بپیچید دور چوب.



بد چند دور پیچیدن. اون  نخ های کوچک رو که به صورت عمود کذاشته بودید. به هم گره بزنید. دو طرف گذاشته بودی.. هر طرف رو جدا گره بزنید. یعنی برندارید اینطرف رو به اونطرف گره بزنید.. 



به این صورت 



بعد از داخل چوب دربیارید. دوتا گره روی توپ کاموا هست.



دوتا نخ گره رو بیارید کنار هم.



و با یه نخ دیگه ببندید



به این صورت چندتا گلبرگ درست کنید



و 5 تا 5 تا از این گلبرگ ها رو کنار هم بزارید و با یه نخ دیگه ببندید..



به این صورت



حالا با یه کاموا البته یه رنگ دیگه و سوزن وسط گل رو به صورت کوک بدوزید تا شبیه پرچم گل بشه.. 



میتونید با کاموای ضخیم تر هم این گل ها رو درست کنید.. 



به این صورت با وصل کردن گل ها به هم میتونید روتختی یا پادری و.... درست کنید... 







نظرات 7 + ارسال نظر
baran چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ب.ظ

یعنی عاشق خلاقیت بی نظیرتم خیلی برام عزیزی خیلی وقته کاراتو دنبال میکنم از خدا میخوام زندگیت همیشه سرشارازبهترین ها باشه چون واقعا لایقش هستی.ماشاالله زن خونه به تو میگن.راستی ببخشید میپرسم ولی چون تو فکرت بودم میپرسم اگه دوست نداشتی جواب نده عزیزم.بچه دار شدی عزیزم؟بازم میگم عاشقتم فدایی داری

فدات عزیزم
شما لطف دارید گلم
همچنین شما دوست نازنین .مرسی از ارزوی قشنگت
نه عزیزم نشد ...

مهسا پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ http://banoyeziba.blogsky.com

سلام بانو..تبریک میگم به خاطر این همه هنرهای زیبا..یه سوال داشتم.اگه راهنماییم کنین ممنون میشم.من تو یه شهر کوچیک زندگی میکنم و به کلاس و اموزشگاه دسترسی ندارم.از طرفی علاقه زیادی به یادگیری هنرهای دستی دارم.مخصوصا گل های روبانی و تاج ژله ای و دسته گل عروس و..میخواستم ببینم شما میتونین دی وی دی خوب اموزشی یا یه سایت خوب هنری به من معرفی کنین.در ضمن مبتدی هستم و از روی عکس خیلی خوب متوجه اموزش ها نمیشم..با سپاس

سلام عزیزم
گلم اگه پیج ها و سایت هایی که آنلاین میفروشن رو پیدا کنید.. دقیقا نمیدونم
تو گوگل سرچ کنید میان...
چون کتاب و سی دی خوب نمیشناسم معرفی نمیتونم بکنم... شرمنده...
خواهش میکنم گلم...

زهرا پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام به باران عزیز
خیلی خیلی خوشحالم که زود به زود پست میزاری
عاشقققققتممممم

سلام عزیزم
فدات
شاد باشی

سپیده دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام خوشحالم که دارید زود به زود پست میذارین.واقعا کاراتون عالیه.ممنونم ازتون.ان شالله به آرزوهاتون برسین.دوستتون دارم

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید
مرسی از آرزوی قشنگت
همچنین شما گلم
بهترین ها رو برات ارزو میکنم گشاد و سربلند باشی

عادله- شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:18 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام دوست جونه خودم...
نا امید شده بودم از اینجا آخه یهویی رفتی
اما الان خوش حالم که هستییییییییییییی
همیشه بااااااااااااااااااااااااش
راستی خط تیره ی کنار اسمو داری که ؟
خواستم بگم راستی خودمم آق بابا ... نه ببخش عادله

سلام عزیزم
من همینم یه میام یهو می رم .. خود درگیری مزمن دارم...
شما چطوری دوست جون !! خانواده ی محترم چطوره؟؟
مگه میشه اسمت یادم بره... شما عزیزی
شاد باشی و سلامت همیشه....

کامران سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.aalloonak.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
لطف میکنید به این وبلاگ های من لینک بدین؟
لطفا بعد از اینکه لینک دادید خبر بدید تا از هر 4 تا وبلاگ لینکتون کنم.
تشکر
http://kaamdecor.mihanblog.com

http://nicedecor.mihanblog.com

http://aalloonak.mihanblog.com

http://ashpazkhoooone.mihanblog.com

در ضمن همسرم از آموزش هاتون استفاده میکنه

شقایق جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام خوبی من عاشق کار هاتم من ۱۱سالمه و خیلی کار های هنری دوست دارم میخوام از اون کاردستی که با قوطی کبریت بود برای جای وسایلم برای یکی از کارهام درست کنم

سلام دخترک
افرین به شما خانم کوچولوی هنرمند
موفق باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد