ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

کیسه تزیینی گوزن های بابانوئل


خوب اینم یه کیسه تزیینی خوشگل برای شما 


 

 

وسایل مورد نیاز 

  • پارچه نمدی در رنگ های مختلف 
  • نخ عمامه یا کاموای نازک و سوزن  روبان دوزی یا گوبلن  
  • روبان  و دکمه  و کمی پشم شیشه 
  • چسب حرارتی 
  • نخ کنفی کمی به دلخواه 


اول اندازه ی کیسه ایی که میخواهید داشته باشید رو ببرید دوتا مستطیل ببرید  


گوزن ها رو هم ببرید 


دو تا قلب ببرید 

و دو طرف پارچه رو بذارید رو هم و با ( نخ عمامه یا کاموای نازک البته از نخ دمسه هم میتونید استفاده کنید  )دورش رو با کمی فاصله از لبه کوک های تمیز بزنید

یه دکمه بردارید یه نخ کنفی رو مدل پاپیون چند دور بذارید روی هم و بعد بذارید زیر دکمه و با نخ بدوزید به دکمه .


داخل قلب پشم شیشه کنید و دکمه ی کنفی رو روش بدوزید 

گوزن ها رو هم به پارچه ی کیسه بدوزید دور تا دور گوزن رو کوک های تمیز و یکدست بزنید 

به این صورت 

 

قلب رو هم بچسبونید به کیسه 

و حالا دو لبه ی کیسه رو رو هم بذارید و سه طرفش به جز قسمتی که در کیسه هست رو به هم بدوزید دندون موشی بزنید 


برای بسته شدن در کیسه هم میتونید از یه روبان استفاده کنید 



به این صورت یه کیسه ی زیبا دارید 





نظرات 13 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام،آموزش هاتون واقعا عالی هست،دستتون درد نکنه
من خیلی دنبال اموزش ساخت این جعبه های مقوایی هستم که با پارچه تزیین میشه اما توی نت چیزی پیدا نکردم.دستای هنرمند شما میتونه کمکم کنه و اموزشش و بذاره؟
http://s6.picofile.com/file/8199612176/10948680_658725260916818_1685753938_n.jpg

سلام دوست عزیز
عزیزم من یکی دوتا مدلش رو گذاشتم سمت چپ وب برید تو قسمت ساخت جعبه های فانتزی اونجا هست
اگه تونستم حتما بازم آموزشش رو میذارم

Arezou دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟ ممنون بابت لطف و محبتت و حوصله ای که به خرج می دی و جواب همه نظرات رو میدی.
مثل همیشه عالی و زیبا بود به همراه توضیحات مفید و کامل
کاش بیشتر پست میذاشتی
میدونم زیاده خواهی هستش اما واقعا حس می کنم ی منبع انرژی و هنر هستی که دلم میخواد بتونم ازین خیری که داری بیشتر بهره مند بشم
میدونم که به هیچ طریقی نمی تونم این محبت و بخشش تو رو جبران کنم و تنها کاری که میتونم انجام بدم دعا برای سلامتی و موفقیتت و هیچنین طلب مغفرت برای امواتت هست که در مقابل لطفت ناچیز هستن
واقعا خیلی گلی باران جونم
موفق باشی عزیزدلم

سلام عزیزم
ممنون گلم شما لطف دارید
واقعا منم خودم دوست دارم بیشتر پست بذارم ولی واقعا کار و زندگی نمیذاره پای نت بشینی ادم اونقدر خسته میشه که فقط 1 ساعت رو کاناپه جلوی تلویزیون ولو میشه !!! دوتا برنامه ببینه ..
ولی بازم چشم به خاطر لطف و حبت شما دوستان عزیزم سعی میکنم تندتر پست بذارم ..
سلامت باشی عزیزم

ناهید دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام عزیزم کارتون عالیه کاش می تونستم با شما دوستی نزدیکی داشته باشم ولی حیف که راهم دوره

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم شما لطف دارید الان با اینترنت از راه دور هم میشد دوست بود عزیزم

فاطمه سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام باران خانوم ،خییییییییییلی منتظر پست جدید مارو گذاشتید،بازم ممنون بخاطر کارای خوبتون

سلام عزیزم
شرمنده کار و زندگی نمیذاره بشینی پای نت که !!!
خواهش میکنم دوست عزیز

ali سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:05 ب.ظ http://just-ali.blogfa.com

من چِه ساده ام کِه

ُُگُمان میکنم اگر نَباشَم

دلی بَرایَم تنگ میشود...

اما

حَقیقَت این است کِه...

اگر نَباشَم، فَقَط نیستَم....

هَمیـــــن..!!!


باتبادل لینک موافقی؟؟؟

خبر بده

ممنون از این شعر
بله موافقم

zeinabbanu چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ق.ظ

عجب وبلاگییی...امشب پیداتون کردم خانم هنرمند اموزشاتون عالیه خدا اجرتون بدهو پدر بزرگوارتونم رحمت کنه ..

خوش اومدید دوست عزیز و خوشحالم که دوست داشتید
ممنون عزیزم خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه

مریم بانو پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ق.ظ http://mysweethome.mihanblog.com

خیلی ساده و خوشگله
دلم واسه آموزش های فوق العادتون تنگ شده بود
پیشاپیش عیدتون مباررررررک

خوشحالم که دوست داشتید عزیزم
ممنون گلم . عید شما هم مبارک

زری پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام...
وبتون عالیه.. فقط من دیرپیداش کردم!!!تاچند روز دیگه نتایج کنکور اعلام میشه.لطفا دعاکنین نتیجه اش خوب باشه تابتونم بعداز اون هم از وب خوشگل شما استفاده کنم وگرنه بایدبشینم واسه سال دیگه بخونم...
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...

سلام عزیز
خوش اومدید
امیدورام همون رشته و رتبه ایی که دوست داری قبول شی...
موفق و شاد باشی عزیزم

سماهیر پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:00 ب.ظ

قشششششنگهههههه

مرضیه سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام،
ممنون از مطالب خوبتون. توی مطلب ساخت گل پارچه ای با این لینک:
http://banoyeziba.blogsky.com/1391/09/16/post-129/
میخواستم بدونم از چه پارچه ای استفاده کردید، یا اگر کار خودتون نیست اطلاع دارید از چه پارچه ای برای ساخت این نوع گلها میسه استفاده کرد؟
ممنون

سلام عزیزم
نوشتم که گلم پارچه ی حریر یا ساتن مناسب این گل های حرارتی هست .
اون پارچه ها ی یه سریش حریر و تور ارگانزا هست یه سریش ساتن..

neda شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:39 ب.ظ http://content.samsung.com

چقدررررررررر زیبااااااااان کارهای شما بانو
اگه میشه لطف کنید آموزش یه جعبه یا یه چیزی که مناسب مهر وجانمازی باشه بزارین خیلی ممنون میشم

ممنون عزیزم شما لطف دارید
چند مدل جعبه و یه سبد برای جانماز و مهر گذاشتم
ولی بازم چشم حتما

شیرین شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام من از علاقه مندان وبلاگ شما هستم.
همیشه براتون دعا میکنم.
حدود یک سال و نیم میشه که میام سر میزنم و استفاده میکنم.
نمیدونمم بچه دار شدید یا نه. اما این لینکو براتون میذارم. حتما سر بزنید. خیلیها از طریقش باردار شدن.
http://www.ninisite.com/discussion/thre ... geNumber=1
اینم یه مطلب هست که خودم نوشتم بنام تبلانا امیدوارم مفید باشه:
http://forum.firooz.com/viewtopic.php?f=77&t=8109&

سلام عزیزم
ممنون دوست گلم
مرسی از محبتت هرچی آرزوی خوبه تقدیم شما
ممنون از لینک هایی که گذاشتید

مینا رضوی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:09 ب.ظ http://booktolearn.com/?cat=27

دانلود کتاب 21 کیف چهل‌تکه شورانگیز
http://booktolearn.com/?p=4827

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد