ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

گل زیبا با پارچه


سلام دوستان

غروب آدینه شما عزیزان بخیر و خوشی

در ضمن سال نو با تاخیر مبارک .. امیدوارم سال خوبی رو شروع کنید . سالی پر از خوشبختی و سعادت داشته باشید ...

و همچنین امیدوارم عید و 13 بدر خوش گذشته باشه.... 


اینم آموزش یه گل پارچه ایی زیبا برای شما که روی کوسن و .... زیبا میشه.... 



 

 

یه پارچه بسته به سلیقه یخودتون که میتونه ساتن و نخی و جیر و ............. باشه کلا هر نوع پارچه ایی میشه.. رو در اندازه ی مورد نظر ببرید..مثلا پهنای پارچه 20 سانت و عرض هم 40 سانت. کاملا سلیقه ایی هست. اندازه ی پارچه بسته به سایز گل مورد نظر شما داره...


یه نخ و سوزن بردارید.هتر نختون محکم باشه...از نخ دمسه یا عمامه هم میتونید استفاده کنید.. 



بعد پارچه رو از پهنا تا کنید و پایین کار رو کوک تمیز بزنید.. یا چرخ کنید .



وقتی دوختید .. از سر پارچه شروع کنید پارچه رو یه تا ی کوچیک کوچیک و کنار هم بزنید و کوک بزنید ک باز نشه.. 




همینطور تا بزنید و کوک بزنید.. 






به این صورت




وقتی کوک زدید به این شکل پارچه ی تا خرده روی هم بذارید و وسط گل رو یه کوک بزنید... شکل گل بشه.. 




یه پارچه دایره ببرید و پشت کار بچسبونید که کار تمیز بشه...



روی گل رو هم بسته به سلیقه ی خودتون سنگ تزیینی یا مروارید بچسبونید.. 



اینم یه گل زیبا 








--------------------------------------------------------------------------------------


دیگر آموزش ها ( روی عکس ها کلیک کنید)




نظرات 9 + ارسال نظر
خانم گل جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ب.ظ http://rose-art.blogfa.com/

مثل همیشه عالی.مرسی خانومی

خواهش میکنم عزیزم

سودابه شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام باران جان سال نو مبارک من کلی ایده از وبلاگت میگیرم و واقعا ازت ممنونم ولی....... ببخشیدها توروخدا بدت نیاد به نظرت یه کمی کم کار نشدی!!!!؟؟؟؟
قرار بود آدرس جدیدتو برامون بذاری من چیزی ندیدم اگه ممکنه یه بار دیگه بذار
مررررررررررسی با هزار تا بوس

سلام عزیزم
سال نو شما هم مبارک
شرمنده .. کار و زندگی نمیذاره که بیای بشینی پای نت...
همین جا هستم فعلا اگه عوض کردم حتما ادرس میذارم...

عادله- دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:35 ق.ظ

سلام عزیزم .. سال نو مبارک ...

چقدر دیر به دیر میای
میل هم که جواب نمیدی

اما خدا رو شکر که هستی ... همیشه بااااااااااااش این یه دستوره

سلام دوستم
سال نو تو هم مبارک
امیدورم سالی پر از خوشبختی داشته باشی
والا دارم کتاب کلیدر رو میخونم اصلا وقتی برای نت نمی مونه . اونقدر کتاب جذابی هست خوب 10 جلد هم هست. طول میکشه..
میلم خراب شده نمیتونم واردش بشم. باید شماره موبایل بدم کد بفرسته تنبلی میکنم. شرمنده
فدات عزیزم همینطور شما دوست گلم

لیلی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:10 ق.ظ http://banoyeziba.blogsky.com

سلام باران خانم هنرمند.سال نو مبارک.زیبا بود مثل همیشه. خیلی از وبتون ایده میگیریم واقعا سپاسگذارم.براتون سلامتی و دل خوش آرزو میکنم

سلام عزیزم
ممنون گلم سالی پر از خوشبختی براتون آرزو میکنم.
ممنون از آرزوی قشنگت همچنین شما دوست نازنین

arezoo.k سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام سال نو مبارک ممنونم بابت راهنمایتون ایده و فکراتون عالین خیلی هم کاربردی.

سلام عزیزم
خواهش میکنم دوست نازنین سالی پر از سعادت براتون آرزو میکنم
خوشحالم که دوست داشتید

آبی تا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام بانوی هنرمند.
من تازه و اتفاقی به اینجا آمدم.لینکت کردم و ممنون از اینهمه آموزش های عالی و دقیق.
خیلی زیبا بود و لذت بردم...
خداوند مهربون پدرت را قرین رحمت کنه انشالله...
بازم میام.من تازه پیدات کردم.نذاری بری یهو!!!!!

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست گلم
خوشحالم که دوست داشتید
مرسی عزیزم خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه..
تشریف بیارید هستم ..

خانمی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.65eshgh70.blogfa.com

سلام باران جان.من تازگی با وبلاگت آشنا شدم کلی از وبلاگت ایده گرفتم واقعا عالی هست خسته نباشی خانمی همیشه همینطور پر انرژی و زیبا ادامه بده

سلام عزیزم
خوش اومدی دوست نازنین
خوشحالم که دوست داشتید و استفاده کردید. موفق باشید.
چشم حتما

گفتمان نواندیشی دینی چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:46 ب.ظ http://basirat1.mihanblog.com

یلدا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ب.ظ

عاااااااالی بوووود خانوم گل
لاااااااااااااااااااایک

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد