ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید
ღ بانوی زیبایی  ღ.☂

ღ بانوی زیبایی ღ.☂

به آموزشکده هنر و آشپزی خوش آمدید

نقاشی روی پارچه ( کار با استنسیل)


سلام عزیزان 

نیمه شب زمستونیتون بخیر 

اینم آموزش نقاشی رو پارچه مدل استنسیل 



 


آموزش کامل نقاشی رو پارچه رو اینجا کامل توضیح دادم اول یه مطالعه بکنید 


وسایل لازم 

طرح پرینت گرفته

طلق یا فیلم رادیوگرافی یا طرح استنسییل حاضری 

قلم استنسیل 

رنگ اکرلیلک 

پارچه ی مورد نظر 


برای این مدل شما احتیاج به یه سری طرح خام دارید. حالا میتونید تو گوگل طرح های اسلیمی یا ترنج و بته جقه اگه سنتی خواستید رو سرچ کنید و بعد پرینت بگیرید. 

البته اینم بگم که شما میتونید استنسیل رو حاضری از مغازه های پتینه فروشی و معماری و نقاشی بخرید. طرح های متنوعی داره.. 


طرح رو پرینت بگیرید و قسمت هایی که دوست دارید رو ببرید 


 


طلق یا فیلم رادیوگرافی رو بذارید رو طرح و قسمت هایی رو که میخواید داشت باشید ( یعنی طرحش بیافته رو ببرید و خالی کنید) 

ببینید این شکلی باید ببرید.  این یه مدل استنسیل هست. اون قسمت هایی که سفید هست بریده شده . 





حالا استنسیل رو بذارید رو پارچه و خوب فیکس کنید با چسب یا سوزن ته گرد که موقعه ی نقاشی تکون نخوره. 

رنگ رودرست کنید  و بعد با استفاده از یه قلم استنسیل یا یه تکه ابر رنگ رو ضریه ایی بزنید رو پارچه.. 



استنسیل رو که بردارید طرح افتاده .. با دقت کار کنید که رنگ از زیر استنسیل داخل پارچه نره.. بعد از اینکه رنگ کردید

بذارید کاملا خشک بشه و بعد از خشک شدن اتو کنید.. 



اینم نمونه های دیگه طرح رو کاغذ ببرید و رو طلق ببرید. البته خود کاغذ رو هم میتونید استسیل کنید ولی دقت بیشتری میخواد) 



رنگ رو درست کنید






بعد از اینکه رنگ کردید میتونید روش نگینی چسبی بزنید



به این صورت 










نظرات 16 + ارسال نظر
محدثه سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.sayeeroshan.blogsky.com

کاملیا سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ق.ظ

خانه نشین شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ب.ظ http://myhome7.blogfa.com

سلام
چقدر قشنگ و باسلیقه

سلام دوست عزیز
منون لطف دارید

مارال چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ق.ظ

خیلی عالی بود ممنون

خواهش میکنم عزیزم

الهام جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ب.ظ http://pashmakshef.blogfa.com

سلام بانوی هنرمند. من خیلی خیلی نقاشی روی پارچه را دوست دارم.. البته کارهای دیگرتون هم بسیار زیباست.
خوشحال می شم به منم سر بزنید. من با اجازه شما را لینک می کنم.

سلام عزیزم
حتما عزیزم شما هم لینک شدید.

زهرا یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام باران جان خوبی عزیزم
اگر نمونه کار از روتختی چهل تیکه داری ممنون میشم برام بزاری
اینجا فقط یه نمونه کار دیدم
مرسی گلم

سلام عزیزم
چشم به زدوی چند مدل اموزشش دیگش رو هم میذارم

مگه مهمه؟؟؟؟؟ یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ http://is-not-important.blogfa.com

سلام و خداقوت...یه سوال من این کار رو کردم خشک هم شد البته با dm5 هم که شنیده بودم قاطی کرده بودم رنگمو..ولی وقت اتو رنگش بعضی قسمتهاش به کاغذی که گذاشتم زیر اتو که یه وقت اتوم کثیف نشه چسبید بعدشم چند روز خشک شده بود....میشه به آدرسم جواب بدین؟؟؟؟؟

سلام
والا د ام 5 چسب دستمال هست نمیدونم چرا بعضی ها میگن ازش تو رنگ کردن باید استفاده کرد؟؟
باید میذاشتید 24 ساعت بمونه تا رنگ کاملا خشک بشه..
بعد اتوی خشک باید میزدید نه بخار ...
کاغذ هم نباید بذارید پارچه ی نخی یا تترون

مجله تصویری خانواده سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.masalema.ir/

سلام
وب سایت خوب و آموزنده ای دارید
از سایت مجله تصویری خانواده شما را لینک کردیم و درخواست تبادل لینک با شما را داریم
باتشکر
موفق و پیروز باشید .

م دوست عزیز
ممنونم شما هم لینک شدید

طرح من دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ق.ظ http://my-design.blogfa.com

sسلام دوست عزیز اگه موافق هستین من میخوام با پرداخت کرت شارز بنر مو تو وبتون تبلیغ کنم

سلام
کارت شارژ چی هست !!واقعا نمیدونما !

مریم جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام عزیزم
واقعا مطلباتون بهترین چیزایی بود که به درد من و مامانم خورد
من اتفاقی اومدم تو گوگل سرچ کردم و وب شما رو کیلیک چون میدونم دوباره تو گوگل سرچ کنم ممکنه وب شما رو نتونم پیدا کنم میشه ادرس وب تونو به ایمیلم بفرستید
behzadmarhamat@gmail.com

سلام عزیزم
خوش اومدید دوست عزیز
خوشحالم که خوشتون اومده موفق باشید..
من ایمیلم یکم مشکل دار شده متاسفانه باز نمیشه..
ولی توی گوگل بزنید وبلاگ بانوی زبیایی همون صفحه ی اول وبلاگم میاد عزیزم..

راحله قدمگاهی یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:23 ب.ظ

فارسی

؟؟؟

شهلا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:21 ق.ظ

باران جان-خانمی چقدر دیره اما خوشحالم که باتو عزیزم اشنا شدم. کارات خیلی هنرمندانه وباکلاسه .من که خیلی حال کردم ...خداحفظت کنه مرسی عزیز دلم رسی

خوش اومدی عزیزم
شروع هیچ وقت دیر نیست امیدوارم همیشه موفق باشید
ممنون عزیزم همچنین شما

Farzaneh سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.saramousavi.blogspot.com

Lotfan az web man didan konid

حتما دوست عزیز

neda شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:14 ب.ظ http://content.samsung.com

Banoyeziba

کوثر پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:25 ب.ظ

باران عزیزم بابت اموزش هایی که میذاری سپاس فراوان خیلی ایده میگیرم ازشون واقعا دست گلت درد نکنه
انشالله همه ی دعاهات مستجاب بشه و از خدا هرچی میخوای بهت بده و از همه مهمتر سلامت و موفق و مامانی بشی گلم
منم توی کار نقاشی روی پارچه استعداد دارم و خیلی علاقه دارم و خیلی کار کردم و تکنیک های زیادی بلدم البته کلاس رفتم حالا اگه یه وقتی مشکل یا سوالی داشتی در خدمتم دوست دارم

خواهش میکنم عزیزم
مرسی دوست نازنین.. ممنون از دعای قشنگت .همچنین شما گلم..
ممنون بانوی هنرمند. حتما عزیزم هرجا به مشکل خوردم حتما مزاحمت میشم...
یه دنیا خوشبختی برات ارزو میکنم

کوثر یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:03 ب.ظ

یه سلام آلبالویی به تو که خیلی هلویی
یه سلام توت فرنگی به تو که خیلی قشنگی
یه سلام پرتغالی به تو که خیلی باحالی
باران جووووووووووووووونم میشه اموزش عروسک با خز رو بذاری مخصوصا این جوجه کوچولوها....
ممنون میشم

یه سلام پرتقالی هم خدمت شما
ممنون عزیزم.. شما خودت کلی عزیزی
حتما دوست عزیز.. انشالله در اینده تونستم چشم
روزتم اناری ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد